چگونه نور صفحه تبلت لنووو را بالا ببریم؟

امروز درباره یک مشکل رایج در تبلت های لنوو مدل A3300 بحث می کنم. همه شما تا حالا شنیدین که نور صفحه گوشی هایی که حسگر نور دارند صفر شده ولی نور صفحه تا آخر است و علت این مشکل این است که حسگر نور خراب شده است اما تبلت های Lenovo A3300 حسگر نور ندارند ولی این مشکل براشون پیش میاد و ما می مونیم که چیکار بکنیم.

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

اولین راهی که به ذهن آدم میاد این است که به تنظیمات کارخانه برگردونیم تبلت رو (به اصطلاح ریست کنیم) ولی با این روش کل اطلاعات دستگاه پاک میشه و باید از نو همه رو بریزیم و کلی مشکل دیگه اما یک راه دیگه هم وجود داره. اول درباره ایجاد این مشکل توضیح میدم: دقت کردین وقتی شارژ دستگاه به زیر 15 درصد می رسه اخطار میده که شارژ داره تموم میشه و به شارژر متصل کنید و یک دکمه OK داره و یک دکمه دیگه که میگه بهینه ساز کنم صفحه تبلت رو و اگر دست ما بخوره روی بهینه ساز، بهینه سازی که به طور خودکار روی تبلت نصب هست به کار میفته و نور صفحه رو کم می کنه و اما درست کردن:

1- به داخل برنامه Power برین که آیکنش در عکس زیر هست.

وب سایت توسینسو

2- وقتی داخل برنامه میشین یک صفحه به شکل زیر باز میشه که باید وارد منو Tools در سمت چپ بشین.

وب سایت توسینسو

3- در صفحه باز شده داخل سربرگ Usage هست که مقدار شارژ مصرفی اونهارو نوشته و ما به اون کاری نداریم وارد سربرگ protective glasses میشم.

وب سایت توسینسو

4- وقتی وارد قسمت protective glasses میشیم یک صفحه است که یک نوار وجود داره و یک دکمه دایره که درونش نوشته شده Disable که باید روی اون کلیک کنیم و Enable کنیمش.

وب سایت توسینسو

حالا صفحه پر نور میشه و به شکل اولش برمیگرده.


نظرات